Train Sim World: BR Class 52
Let op: Train Sim World: West Somerset Railway is vereist als afzonderlijke aankoop om de content van deze add-on te kunnen gebruiken. De BR Class 52, gebouwd voor de beste sneltreinen, racete voornamelijk met snelheden tot 145 km/u door de westelijke regio van British Railways. Volgens onofficiële bronnen zouden ze zelfs snelheden van 180 km/u bereiken. Hoe dan ook: ze stelden de norm voor sneltreinen van de Great Western Railway in de jaren 60 en 70 en bewezen dat diesel-hydraulische aandrijvingen effectief konden worden gebruikt. Ze zouden het echter niet uithouden: tegenwoordig zijn er nog slechts 7 van de 74 locs die over de West Somerset Railway rijden.