Opmerking: Tees Valley Line is vereist als afzonderlijke aankoop om de content van deze uitbreiding te kunnen gebruiken. Een klassieke loc uit het begin van het dieseltijdperk en de pijler in de vloot van British Rail voor kort tot middellang bereik. De BR Class 31, met koosnamen als 'Gurgler' en 'Gargoyle', heeft tientallen jaren dienst gedaan en nu kun jij vracht vervoeren met deze iconische loc op de spoorwegen van Tees Valley.