Vind je weg in Train Sim World 7! Begin aan een nieuwe reis en verken 3 iconische routes aan boord van allerlei locomotieven die makkelijk te leren, maar moeilijk te bedienen zijn: Ga naar de schilderachtige heuvels van Yorkshire met het AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK, met onder andere de Northern BR Class 331 en meer. Maak indruk met nog meer verschillende elektrische treinstellen terwijl je over het spoor raast in de NORTHERN BR CLASS 333. Baan je een weg langs de lage bergtoppen van Beieren op avontuurlijke langeafstands- en regionale diensten met BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG in onder andere de DB BR 440. Raas in stijl over de Duitse hogesnelheidsspoorwegen met de ultramoderne en bij fans geliefde DB BR 412 ICE 4! Allemaal instappen, we gaan naar Florida! Rijd voor het eerst over de spoorwegen van Miami, Fort Lauderdale en nog veel meer met FLORIDA TRI-RAIL, met onder andere de BL36PH en CSX. GP-locomotieven staan voor je klaar terwijl je met de TRI-RAIL GP49H-3 extra materieel inzet op de spoorwegen van Miami.