Bereid je voor op het onverwachte in Train Sim World 6! Wees op alles voorbereid terwijl je verder gaat dan Nahverkehr Dresden en gas geeft op de BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN in de DB BR 411 ICE-T, DB BR 294-rangeerder en nog veel meer. Kruip in Train Sim World 6 in de huid van een machinist of conducteur aan boord van de DB ICE en regionale treinen. Slinger over de vele sporen van Dresden naar Riesa en zet je reis voort met een snelle rit naar Leipzig. Vervoer vracht, bevoorraad fabrieken met de BR 294 en navigeer door het grote rangeerterrein van Friedrichstadt. Bestuur lokale S-Bahn-treinen naar Meißen. Hierna komen… AANKONDIGINGEN! Luister op de perrons en in de treinen naar alle details van elke rit. Wees voorbereid op het onverwachte met WILLEKEURIGE GEBEURTENISSEN, zoals signalen die meer tijd nodig hebben om te veranderen of snelheidsbeperkingen. Met CONDUCTOR MODE (CONDUCTEURMODUS), FREE ROAM (VRIJ VERKENNEN), CREATORS CLUB, PHOTO MODE (FOTOMODUS) en meer begin je je eigen reis op je eigen manier. Bepaalde functies van het spel, inclusief online communicatie en andere online functies, zijn mogelijk niet beschikbaar voor Xbox-kinderaccounts. Bij Xbox worden 'kinderen' gedefinieerd als spelers jonger dan 13 jaar, tenzij de lokale wetgeving een andere definitie aanhoudt. Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 6 FAQ'.