Glooiende heuvels, gouden weiden en uitzichten op de kust wachten langs de West Somerset Railway in Groot-Brittannië. Houd toeristen vermaakt met een spannend dieselgala; bestuur de iconische Class 47 en Class 09, evenals andere Britse klassiekers uit jouw collectie. Ga verder terug in het verleden en beleef het romantische tijdperk van stoom opnieuw, want een geheel nieuw tweede dienstrooster brengt nu de mogelijkheid van een stoomgala naar West Somerset! Eigenaars van Peak Forest en West Cornwall Steam Railtour zullen zien dat de lijn bevolkt is met krachtige stoomtreinen op passagiers- en demonstratievrachtdiensten, en natuurlijk maakt ook de wereldberoemde Flying Scotsman zijn opwachting! De West Somerset Railway in TSW4 zit boordevol extra details, zoals het opnieuw opgebouwde stadse landschap en stationsdetails. Combineer dat met volumetrische luchten, bijgewerkte sneeuw op de grond en regeneffecten op de voorruit; samen met een herziening van het gebladerte voelt het als een gloednieuwe route!