Rijd naar de heuvels en ervaar de grote kracht van de moderne Amerikaanse dieseltrein in Train Sim World 4! Geef gas op Metrolink-pendeldiensten met hun gestroomlijnde en unieke F125 dieseltreinen. De F125 “Spirit” stamt uit 2015, en de stijlvolle stroomlijning is geïnspireerd door Europese locomotiefontwerpen. Draai je om met de dubbele Rotem forenzentreinen, compleet met een stuurstandwagen om te manoeuvreren. Deze dubbeldekker die net zo gedurfd is als de F125 biedt een effectieve mix voor de dichtbevolkte voorsteden van Los Angeles en het platteland van Soledad Canyon. Ervaar de uitdaging van de bergpassen, in combinatie met de druk van de dienstregeling van het woon-werkverkeer. Overwin de Newhall Pass en rijdt door Los Angeles County terwijl je op schema blijft – maar neem ook een moment de tijd om op lange, zonnige ritten vanuit de locomotief of de stuurstandwagen van de prachtige uitzichten te genieten.