Voel de spanning van hoge snelheden met Britse intercityreizen in Train Sim World 4! Klim in de hypermoderne BR Class 801 en werk op snelheid langs de racebaanachtige East Coast Main Line. Krijg de smaak van vrachtvervoer te pakken met de veel voorkomende BR Class 66 en sleep de producten van moderne industrie met containerwagons. Zorg voor een goede timing, om vertragingen voor Azuma-avonturiers of woon-werkverkeer uit Midland te voorkomen. Manoeuvreer door Midlands, leer de kunst van precisie kennen en raak bekend met deze beroemde lijn. Vertrouw vanaf het om records bekendstaande Stoke Bank tot de unieke Newark Flat Crossing op signalen en je verstand om je reis te begeleiden. Treinen met honderden passagiers en tonnen aan vracht aan boord staan onder je bewind. Ontwaak je innerlijke wens naar snelheid en race over de grenzen van Midlands County in Train Sim World: East Coast Main Line: Peterborough – Doncaster!