Train Sim World is een immersieve first-person simulator, perfect voor iedereen, met volledige interactiviteit in de cabine, nauwkeurige details op locomotieven, echte routes en uren speelplezier. Ga het spoor op met de gloednieuwe Train Sim World 2020 Edition en vind alles wat je nodig hebt om nieuwe vaardigheden te leren. Een nieuwe Journeys-functie leidt je door 24 echte uren aan scenario’s, trainingen en dienstregelingen voor elke route. Daarnaast geeft een nieuwe voortgangstracker honderden spoortaken aan die je kunt voltooien terwijl je de routes leert beheersen. Bevat een collectie routes uit de echte wereld; vecht je een weg omhoog langs de Spessartrampe in Duitsland, navigeer door het ondergrondse station van New York Penn of vergaap je aan het wonder van het Victoria Station in Manchester. Daarnaast vindt je op elke route levensechte regionale seinsystemen en een gloednieuwe set uitdagingen. Begin je reis vandaag!