Ervaar de unieke en boeiende mix van klassieke hoofdlijndiensten en opwindend woon-werkverkeer op hoge snelheid aan boord van moderne aandrijfkracht in London en de 'de tuin van Engeland' met Train Sim World 2: Southeastern High Speed. De Chatham Main Line dateert uit de jaren 1860 en heeft sinds haar oprichting voorzien in een verbinding tussen de Medway-steden en Londen. De roep om kortere reistijden werd echter beantwoord in 2009, toen Southeastern begon met het exploiteren van binnenlandse hogesnelheidsdiensten op de nieuwe High Speed 1-route. Het is aan jou om deze vitale diensten te verzorgen, in de opvallende BR Class 395 EMU met de branding van het 10-jarig jubileum, evenals de kleurrijke #Trainbow-variant, op diensten tussen Londen en Faversham, inclusief locwisselingen bij Ebbsfleet. Daarnaast kun je klassiek woon-werkverkeer ervaren vanuit de cabine van de populaire BR Class 375 EMU.