Opmerking: Train Sim World 2: Southeastern High Speed is vereist als afzonderlijke aankoop om de content van deze add-on te kunnen gebruiken. Klim aan boord van het werkpaard van London & South East en voer forensenverkeer uit met de iconische "Kent Link Networker", de BR Class 465/9, die klaar is om de macht over te nemen op Southeastern High Speed. De Networker-familie is ontwikkeld midden jaren '80 en was bedoeld als antwoord van Network SouthEast op het verouderende forensenmaterieel. Eén unit die werd ontwikkeld, was de BR Class 465, die in dienst trad in 1992 en sindsdien altijd werkzaam is geweest op forensendiensten tussen Londen en Kent. In 2005 werd een reeks van 34 units uitgerust met een eerste klasse om hun bereik uit te breiden naar voorstedelijke en kustroutes, deze werden de 465/9. De Class 465/9's zijn in dienst bij Southeastern sinds 2006 en nu kun jij deze klassieke meervoudige unit zelf ervaren in Train Sim World 2!