Train Sim World 2: Rush Hour Season Ticket
Chaos als perrons vollopen met forenzen die graag naar huis willen. Neem de controle over je reis op alle drie de iconische routes die in de zomer een voor een verschijnen met de Rush Hour Season Ticket: BOSTON - PROVIDENCE: Ga de uitdaging aan op de drukste en snelste passagiersspoorlijn van de Verenigde Staten en blijf kalm terwijl je zowel Amtrak- als MBTA-operaties bedient. RIESA - DRESDEN: Verover twee wegen vanaf Dresden Central en door het platteland van Saksen. Blijf op schema in deze gevarieerde dienstregeling aan boord van moderne DB- en MRCE-locs. LONDON VICTORIA - BRIGHTON: Een van de meest hectische Britse hoofdlijnen is aan jou om te bedienen. Houd je hoofd koel op een mix van passagiersdiensten aan het roer van zowel Southern- als Gatwick Express-locs. Neem de controle met Train Sim World 2: Rush Hour.