Ervaar een ware Londense veteraan die teruggrijpt op het art-decotijdperk, een eenheid die generaties lang het pendelen met de metro bepaalde. Stap nu in, want London Underground 1938 Stock van Rivet Games is gearriveerd in Train Sim World 2 voor Bakerloo Line-operaties van weleer! In 1935 werden plannen gemaakt voor het moderniseren van het Londense vervoer. Dit leidde tot de ontwikkeling van de 1938 Stock, een revolutionair nieuw ontwerp voor die tijd, die een lange carrière zou krijgen, waarin hij op verschillende diepe lijnen zou werken, waaronder de Bakerloo Line. In de loop van tientallen jaren dienst verkreeg de 1938 Stock een onwankelbare erfenis en een enthousiaste aanhang. Van het gezellige door gloeilampen verlichte interieur tot de old school besturing, de London Underground 1938 Stock is een allround klassieker en een plezier om in te rijden, en nu kun je hem dankzij Rivet Games beleven op de Bakerloo Line in Train Sim World 2!