Opmerking: Train Sim World 2: Ruhr-Sieg Nord is vereist als afzonderlijke aankoop om de content van deze add-on te kunnen gebruiken. Eind jaren 50 had de Deutsche Bundesbahn te kampen met een tekort aan kleine rangeerlocomotieven. Er werd daarom een plan opgesteld om een vloot aan te schaffen. Deze nieuwe loc, de DB V 60 genaamd, werd al snel met tientallen tegelijk geproduceerd. Tegen de tijd dat de productie in 1964 werd stopgezet, waren er in totaal 942 stuks afgeleverd. Er werden een lichtere (BR 260) en een zwaardere (BR 261) versie geproduceerd. In de jaren 80 en 90 werden diverse aanpassingen gedaan en tegenwoordig staan veel locomotieven bekend als de BR 362 en 363. De DB BR 363 is een ware spoorwegveteraan en wordt al tientallen jaren ingezet voor rangeerwerk en licht goederenvervoer. Ervaar dit zelf op een van de oudste spoorwegen van Duitsland in Train Sim World 2!