Ervaar een klassieke spoorweg die zware kolen en algemene vracht door het hart van de kolenvelden van Virginia vervoert met Train Sim World 2: Clinchfield Railroad. Vaak “de Rio Grande van het oosten” genoemd vanwege zijn spectaculaire landschappen en uitdagende bergspoorwegen, was de Clinchfield (wat nu de Kingsport-subdivisie van CSX is) zowel een buitengewone kolenvervoerder als een drukke en essentiële lijn voor algemeen goederenverkeer door de Chesapeake & Ohio in het noorden en de Seaboard Coast Line in het zuiden te verbinden. Aan jou de taak om de controle te nemen over de zware kolen- en vrachtdiensten door de ruige Appalachen, met behulp van de direct herkenbare EMD F7 en SD40 diesellocomotieven, gekleed in de levendige en met kolenstof beklede Clinchfield Railroad-kleurstelling.