Train Life - Supporter Pack
Het TRAIN LIFE: A RAILWAY SIMULATOR Supporter Pack geeft je toegang tot twee voorwerpen om de cabine mee te versieren: - De Dobry smok, een eerbetoon aan het standbeeld van een draak dat de Poolse hoofdstad al eeuwen beschermt - Een lorrie, ongetwijfeld de meest efficiënte vorm van spoorvervoer die ooit is uitgevonden Een DLC voor iedereen die een beetje extra wil doen om de game en ons team te ondersteunen!