Trailmakers: Supply Pack - Frontline
Dit pakket bevat verschillende skins voor reeds bestaande wapens en blokken. Let op: dit zijn GEEN nieuwe blokken. Supply Pack – Frontline stelt je in staat om essentiële blokken te veranderen in wapens en motoren geïnspireerd op technologie uit de 20e eeuw. De volgende blokken kunnen worden aangepast: Smart Cannon en Tiny Cannon: Verander de skins van deze twee kanonnen in vuurwapens geïnspireerd op de M1919 uit de Tweede Wereldoorlog. Machinegeweer: Verander de minigun in een model geïnspireerd op het Vickers-machinegeweer uit 1912. Raw Engine: Verander de Raw Engine in een robuuste zescilinder dieselmotor. BullDawg Engine: Verander de BullDawg Engine in een kleine eencilindermotor, ideaal voor motorfietsen. Dragon Engine: Verander de Dragon Engine in een grotere versie van de BullDawg – een tweecilindermotor gebaseerd op de Britse Royal Enfield-motor.