Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors
Het DLC-pakket voor Chaos Warriors is speelbaar in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Bring ødelæggelse til Old World som Sigvald the magnificent, Archaeon the Everchosen eller Kholek Suneater. Opbyg frygtindgydende Chaos-besmittede hære, der består af Marauders, rustningsklædte elite-Chaos Warriors, forfærdelige monstre og knusende Hellcannon. Chaos Warriors spilles som en horde, og de skal ikke bo i bebyggelser. De medbringer i stedet deres infrastruktur, mens de strejfer rundt i verden og spreder ødelæggelse.