Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
ONTDEK DEZE KLASSIEKER OF ONTDEK HEM OPNIEUW, NU IN 60 FPS. Geniet van de ultieme militaire schietervaring in een enorme, gevaarlijke en responsieve open wereld. NIEUWE MISSIE IN THE WILDLANDS: LAST RITES Keer terug naar een gevaarlijker Bolivia om in een intense gratis nieuwe missie op La Llorona te jagen. Beleef verbeterde gameplay met 60FPS, 4K-graphics, verbeterd gebruiksgemak, nieuwe cosmetische items en meer! HAAL HET KARTEL NEER In de nabije toekomst is Bolivia in handen gevallen van een meedogenloos drugskartel. Leid je team van elitesoldaten en coördineer je invallen. Bestuur drones en helikopters en rijd in stoere voertuigen, zowel op de weg als off-road, terwijl je de adembenemende landschappen van Bolivia verkent. PAS JE GHOST EN VOERTUIGEN AAN Creëer je eigen Ghost en pas je wapens en uitrusting aan. Gebruik daarbij een bibliotheek met duizenden verschillende combinaties waaronder oorlogsverf, tatoeages, patches voor je rugzak, helmen en meer. Reis door de lucht en over het water met meer dan 60 verschillende voertuigen. VORM EEN TEAM MET VRIENDEN Vorm een team met maximaal 3 vrienden. Je kunt ook PvP spelen in tactische class-based 4v4-gevechten: Ghost War.