Tiny Troopers: Global Ops
Wereldwijde oorlogsvoering! Attentie! De Tiny Troopers zijn TERUG in Global Ops, een snel arcade twin-stick schietspel! Jouw missie? Een eliteteam doorgewinterde specialisten leiden door een epische campagne van 40+ missies, verdeeld over 6 oorlogsgebieden! Neem je troepen mee in explosieve gevechten door verzengende woestijnen, dichte, broeierige jungles en de koudste bevroren toendra's! Multiplayer crossplay! Werk met maximaal vier spelers online samen in een spel dat platformoverschrijdend is! Ongeacht of je nu op pc of console speelt, je kun alleen strijden of online gaan met 2 t/m 4 squads! Met wereldwijde ranglijsten kun je je specialistische vaardigheden, waaronder luchtaanvallen, drones, stimpakketten en versterkingen combineren om de oppositie te overweldigen! Als je niet klaar bent om online te gaan, nodig dan 2 t/m 4 vrienden uit in de lokale co-op-modus! Laden en richten! Rust je uit met een dodelijk arsenaal wapens, waaronder geweren, raketwerpers, vlammenwerpers en jachtgeweren, of ga naar de helikopter en monteer zware machinegeweren om je vijanden neer te maaien! Stijg in rang! Voltooi objectieven en verdien XP om de wapens, rang en vaardigheden van je troepen in je hoofdkwartier te verbeteren. Pas hun uiterlijk aan met nieuwe uniformen, hoofden, huidskleuren en accessoires, of verhoog hun overlevingsvermogen en effectiviteit in de strijd! Vijandelijke info Je vijanden zijn goed uitgerust, georganiseerd en klaar voor een gevecht! Neem het op tegen de dodelijkste vijanden van de Troopers tot nu toe, met een geavanceerde AI die hordes drones, rebellen en huurlingen aanstuurt, naast intense eindbaasgevechten! Aanpassen en overleven Troopers geven altijd gehoor aan de plicht! Voltooi uiteenlopende doelstellingen, waaronder vip-reddingsacties, eliminatiemissies, zoeken en vernietigen en vijandelijke aanvalsgolven overleven! Pas je aan op het slagveld met aanvullende neven- en verborgen doelen die ontdekt en voltooid kunnen worden!