Schaf nu de tijdelijke Winter Hunting Bundle aan! Deze bundel is beschikbaar tot 31 januari 2026en bevat het prachtige nieuwe Scotland Hunting Reserve en de laatste nieuwe trofeehut-DLC; het Premium Trophy Mount Pack. DEZE BUNDEL BEVAT Scotland Hunting Reserve - Jaag op iconisch Schots wild in een reservaat waar elk pad z'n eigen geschiedenis vertelt. Premium Trophy Mount Pack - Stel je welverdiende jachtprestaties tentoon met de nieuwe sierlijke trofeehouders. Geweldige herinneringen? Ja! Een mooi aangeklede hut? Absoluut!