3 tactiele jachtgeweren: pompen, draaien, uitvouwen. Vuur! Met nieuwe versies van klassieke favorieten zoals het hefboomgeweer, het snellaad-luchtdrukgeweer en het lichtgewicht uitvouwbare jachtgeweer, zullen jagers de veelzijdigheid waarderen die deze collectie aan hun uitrusting toevoegt. ANANTHA ACTION .22 HEFBOOMGEWEER De Anantha Action heeft een slanke en moderne afwerking en buisvormig magazijn, en biedt een tactiele nieuwe kijk op het populaire klassieke hefboomgeweer. Met een .22 magnum-kamer en de snelle en betrouwbare herlaadmogelijkheid zal je in no time op een hoger niveau jagen op klein wild. FROST .257 POMPGEWEER Het betrouwbaar nauwkeurige Frost luchtdrukgeweer is het perfecte voorbeeld van krachtige, soepele functionaliteit. Met zijn snellaadmagazijn en .257-munitie is het een unieke optie voor jagers die eens wat anders willen. Het is ook een aanvullende keuze bij de jacht op allerlei soorten middelgroot wild. GIDDINGS SSC .410 UITVOUWBAAR JACHTGEWEER De rugzakvriendelijke Giddings is een veelzijdige en lichtgewicht aanvulling op je uitrusting, en kan in enkele seconden worden uitgevouwen om te vuren. Zo ben je altijd klaar om te reageren als er wild opduikt. Naast vogelkogels is de .410 kamer nu ook geschikt voor hagel en patronen, om efficiënt te jagen op klein tot middelgroot wild.