The Z Axis: Continuum
Ontsnap aan een bizarre wereld door het universum te draaien. Gebruik portals, fysica, tijd en clones als vloeren muren worden, muren plafonds worden, als links onder wordt en rechts boven. U manipuleert tijd en ruimte naar believen, maar hebt u de spirit om de kromgetrokken realiteit die u gevangen houdt, op te lossen? Speel het 2D-puzzelplatformgame geïnspireerd door Portal, dat begon als een populaire kleine stoorzender en dat inmiddels is uitgegroeid tot het 30-level werkelijkheid tartende monster dat het is geworden. Alle levels zijn zorgvuldig met de hand gemaakt (niet willekeurig gegenereerd) om zelfs de meest geoefende puzzelplatformerfans die inzicht hebben in fysica, tijd en ruimte, uit te dagen. (Menu's zijn in het Engels)