The Talos Principle Ultimate Collection
Deze bundel bevat: - The Talos Principle - The Talos Principle 2 - The Talos Principle 2 - Road to Elysium DLC - The Talos Principle: Reawakened The Talos Principle The Talos Principle is een filosofisch first-person puzzelspel van Croteam, de bedenkers van de serie Serious Sam, geschreven door Tom Jubert (FTL, The Swapper) en Jonas Kyratzes (Infinite Ocean). Je speelt de rol van een zelfstandig denkende artificiële intelligentie die zich in een simulatie van de grootste ruïnes van de mensheid bevindt en die onlosmakelijk verbonden is met een mysterieuze kathedraal. Los steeds complexere puzzels op in een metafysische parabel over intelligentie en betekenis in een wereld die onvermijdelijk gedoemd is. The Talos Principle 2 The Talos Principle 2 is een tot nadenken stemmende first-person puzzelervaring die voortbouwt op de eerste game en nog veel meer filosofische thema's en verbluffende omgevingen met steeds moeilijkere uitdagingen toevoegt. Als kind van een nieuwe wereld waar de biologische mens is uitgestorven, maar de cultuur van de mensen voortleeft in een stad vol robots, word je meegesleept in een hersenkrakend avontuur rondom een mysterieus megabouwwerk waarin enorme krachten schuilgaan. Hoe meer je ontdekt, hoe meer vragen je zult hebben over de aard van de kosmos en het doel van beschaving. De verbroken belofte van een betere toekomst, de angst voor het herhalen van menselijke fouten, geloof in redelijkheid of volledig afstand doen van de mensheid, de keuzes die je maakt en de kanten die je kiest, bepalen het verloop van gebeurtenissen. The Talos Principle 2 - Road to Elysium DLC Road to Elysium is een driedelig vervolg waarin je dieper in de wereld van The Talos Principle 2 duikt, geliefde personages weer ontmoet en je puzzelvaardigheden op de proef stelt in een reeks nieuwe verhalen die je aan het denken zetten. Na de gebeurtenissen van The Talos Principle 2 gaat Road to Elysium verder met de evolutie van de robotwereld, waarbij je een nieuw perspectief krijgt op een aantal belangrijke momenten uit de reis van 1k en je op nieuwe manieren wordt uitgedaagd met puzzels rond bekende mechanieken. The Talos Principle: Reawakened Ga met The Talos Principle: Reawakened terug naar een wereld van prikkelende puzzels, filosofische intriges en adembenemende beelden. Deze definitieve editie pakt het baanbrekende verhaal van The Talos Principle weer op en neemt spelers mee op een uitgebreide en geremasterde reis door de wereld van de Simulatie. The Talos Principle: Reawakened introduceert nieuwe content, verbeterde gameplay en een grondig verbeterde presentatie. Beleef de door recensenten geprezen uitbreiding Road to Gehenna opnieuw en duik in het gloednieuwe hoofdstuk In the Beginning. Ontdek het verhaal van Alexandra Drennan als ze wordt geconfronteerd met diepgaande existentiële vragen terwijl ze de eerste kritische test van de Simulatie organiseert, waarbij spelers worden uitgedaagd om diep na te denken over het menselijke bestaan.