The Surge - Windows 10 version
Welkom bij CREO, de wereldreddende megacorporatie! Door een catastrofe ben je knock-out gegaan tijdens je eerste werkdag... je wordt wakker in een vernietigd deel van het complex uitgerust met een industrieel exoskelet. Doorgedraaide robots, krankzinnige collega's en bedrieglijke AI - iedereen wil je dood hebben. Tart dodelijke vijanden en enorme eindbazen in goed georganiseerde infanterie gevechten. Snijd doelbewust specifieke ledematen van je vijanden met een next-gen buitsysteem waarmee je kunt kiezen wat je verovert! Rust je uit met nieuwe wapens en pantsers gesneden van je vijanden en maak jezelf sterker met een nieuwe manier om een niveau hoger te komen.