The Super Saints Pack
Superheld zijn is niet makkelijk als je elke dag weer de wereld redt en dat steeds in hetzelfde oude kloffie moet doen. Maar die tijd is voorbij! Met het Super Saints Pack vul je je kast met een brede keuze aan genadeloos strakke kostuums. Maak Zinyak duidelijk dat het Staatshoofd niet alleen superkrachten heeft, maar zich ook weet te kleden!