The Scorchers
De Scorchers zijn vervuld met een brandende haat die alles verteert wat er door aangeraakt wordt. Hun streven is al het leven uit te roeien door middel van een sadistisch complot om het Wasteland te vernietigen. Waar ze niet op gerekend hadden... was een held die nergens bang voor is. Trek je wapen en bereid je erop voor de mensheid nog een keer te redden in Rage: The Scorchers. Nieuwe bondgenoten, nieuwe wapens en nieuwe missies! Het wordt hard werken om de redder van het Wasteland te worden!