The Pew Pew Bundle Vol. 1
Bereid je voor om te schieten! Vier ongelofelijke shooter-georiënteerde favorieten in één explosieve bundel: Black Paradox: ontketen een arsenaal aan wapens, power-ups, drones en andere upgrades om de gevaarlijkste criminele organisatie in het sterrenstelsel te verslaan in deze supersnelle roguelite shoot 'em up. Bleed 2: een superleuke en supersnelle run-and-gun arcade-actiegame. De heldin met het roze haar, Wryn, 's werelds grootste (en enige overgebleven) held, keert terug om de aarde te redden van een binnenvallende schurkenmacht. Shikhondo: Soul Eater: deze Koreaanse kogelhel shoot 'em up die zich afspeelt in een prachtige en bizarre wereld uit de Aziatische mythologie, biedt intense actie in verschillende speltypen, waaronder Arcade, Hardcore en lokale Co-op. XenoRaptor: ga de confrontatie aan met zwaarbewapende ruimtedraken in deze hectische shooter met dubbele sticks. Ontneem verslagen vijanden hun onderdelen om het ultieme wapen samen te stellen. Beteugel de kracht van mitrailleurs, trekstralen, breinbesturing en nog veel meer.