The Park
The Park is een psychologisch horroravontuur van 1-2 uur dat zich afspeelt in een pretpark met een duister en sinister geheim. De focus ligt op de rijke verhaallijn en het verkennen van de omgeving, niet op gevechten en actie. Zomaar een dag in het park... een verloren teddybeer... een vermist kind. Terwijl de zon ondergaat over Atlantic Island Park, verken je de vervallen attracties op zoek naar je zoon Callum. Bij het invallen van het duister ervaar je een verhaal vol paranoia, geschreven door een team van bekroonde schrijvers. - Verken Atlantic Island Park en stap in attracties zoals het reuzenrad, maar pas op, sommige attracties lijden een eigen leven. - Verplaats je in het hoofd van Lorraine, die de ergste nachtmerrie van elke ouder meemaakt, en ontrafel zowel haar verhaal als het duistere en tragische verleden van het park. - Roep Callum en verken de interactieve omgeving terwijl je zoekt naar aanwijzingen en tijdens het spel luistert naar de innerlijke stem van Lorraine.