The Last Shot
Platformavonturenspel dat zich afspeelt in een door oorlog verscheurde diesel-punkwereld. Een avontuurlijke ingenieur, een diesel-punkwereld verdeeld door eindeloos conflict, en een heleboel kolossale wapens. Klinkt als een goede tijd! Met massieve oorlogsmachines die je thuis bedreigen, zal jij het kleine radertje zijn dat alles tot stilstand brengt? The Last Shot is een platformavonturenspel dat zich afspeelt in een door oorlog verscheurde diesel-punkwereld. Militaristische steden vechten eindeloos met massieve wapens, allemaal strevend om de laatste overlevende te zijn. In plaats van je typische gespierde superheld, neem je de rol aan van een bescheiden mechanisch ingenieur. Je werkt onvermoeibaar om de granaten te produceren die bijna onmiddellijk worden afgevuurd op de blootgestelde delen van een naburige stad. Hé, het betaalt de rekeningen. Er komt echter een dag waarop je comfortabele routine wordt onderbroken en je wordt gedwongen de buitenwereld in te gaan op een gevaarlijke reis. Om je vrienden en de stad waar je van houdt te redden, moet je een verschrikkelijke samenzwering onthullen en een manier vinden om een nefast plan te stoppen. Verken de wereld om je heen om meer te weten te komen over de geschiedenis en de overlevering, los talloze puzzels op, en knutsel aan machines en apparaten van alle vormen en maten. Belangrijkste kenmerken: - Originele handgetekende visuals in de stijl van oude tekenfilms. - Los unieke puzzels op met je technische inzicht. - Gebruik je aangeboren vaardigheden om essentiële gereedschappen en machines te repareren, te creëren of te vernietigen. - Beheers de mechanische wonderen die je tegenkomt op je reizen. Bestuur all-terrain voertuigen, jetpacks, gepantserde treinen, bewegende platforms en nog veel meer. - Verken een uitgestrekte en intrigerende diesel-punkwereld, levend volgens de wetten van oorlogstijd. Bewonder de opvallende technologie en architectuur terwijl je dieper graaft om al zijn geheimen te ontdekken.