The Knightling
Heer Lionstone, de sterkste ridder en beschermheer van de grootse stad Clesseia, is niet teruggekeerd van z'n laatste riddersqueeste. Als vertrouwde ridderling van Heer Lionstone is het aan jou en het legendarische schild dat hij heeft achtergelaten om de held te worden die het volk nodig heeft, en Lionstone te vinden voor op de loer liggende bedreigingen het rijk in gevaar brengen. Ontdek de vele gebieden en geheimen van Clesseia, verdedig je tegen bandieten en monsters, en ontdek hoe het schild aan z'n ongeëvenaarde kracht komt en wat het rijk precies voor illuster verleden heeft. Ook een held moet klein beginnen Speel als de ridderling, een ridder in opleiding wiens trouw en vastberadenheid leiden tot een groots avontuur in de zoektocht naar diens ridder. Bewapend met enkel een schild gebruik en upgrade je je training en vaardigheidsarsenaal om obstakels te overwinnen, burgers te helpen en te bewijzen dat je een waardige ridder bent. Aanval is de beste verdediging De ridderling heeft alleen het schild van Heer Lionstone bij zich, gemaakt van een mysterieus element dat Callyrium genoemd wordt, en het is aan deze dappere ziel om de kracht van het schild te benutten en de volgende legendarische held te worden. Maak gebruik van de natuurlijke verdedigingskracht van het schild om te blokkeren, pareren en de ideale opening te creëren, om vervolgens vijanden uit te schakelen met grote aanvallen en combi's. Glijd het avontuur in Laat je schild je helpen terwijl je op avontuur bent in alle verschillende gebieden van Clesseia! Beweeg je als parkourdeskundige door de omgeving en verdien lof, die je kunt gebruiken voor upgrades, of gebruik de verschillende bewegingsvaardigheden van het schild om het reizen makkelijker te maken. Het schild is legendarisch, dus niemand zal je ervan weerhouden om het land over te glijden!