The Jackbox Party Pack 7
Vijf nieuwe ongelooflijke partygames voor je plezier! 1. De zeg-maar-van-alles drieledige Quiplash 3 (3-8 spelers). Blijf lachen bij het beantwoorden van de eigenzinnigste prompts! 2. De gezamenlijke chaosgame The Devils and the Details (3-8 spelers). Kan je de dagelijkse marteling van het leven overleven? 3. De tekengame Champ’d Up (3-8 spelers). Kan je de zwaar favoriete speler uitschakelen? 4. De op-de-plaats praatgame Talking Points (3-8 spelers). Blijf maar praten, en het geeft niet of het onzin is of niet. 5. De popculture raadgame Blather Round (2-6 spelers). Het is een leuke tijdsbesteding! Je kan met je telefoons, tablets of computers spelen. Er zijn geen extra controllers nodig! OPMERKING: The Jackbox Party Pack 7 is alleen in het Engels. OPMERKING: De game is lokale multiplayer, maar kan ook als streams met spelers-op-afstand worden gespeeld.