The Jackbox Naughty and Nice Bundle
Of je groep zich nu slim of brutaal voelt, The Jackbox Naughty and Nice Bundle zal je spelletjesavond redden! Voel je je lief? The Jackbox Survey Scramble is een hilarisch op enquêtes gebaseerd quizspel voor het hele gezin! Door antwoorden van echte mensen wereldwijd op echte enquêtes te nemen, verandert The Jackbox Survey Scramble continu op basis van antwoorden van andere spelers, waaronder jij! Met meerdere speltypen kun je de game op verschillende manieren spelen, zowel individueel als in een team. Het basisspel is het beste geschikt voor 13 jaar en ouder. Schakel de gezinsvriendelijke modus in om een nog breder leeftijdsbereik aan te spreken. Voel je je ondeugend? The Jackbox Naughty Pack is een trio van plezier voor 17 jaar en ouder. Dit pakket bevat: Het sociale deductiespel Fakin’ It All Night Long. In Fakin’ It All Night Long krijgt iedereen een geheime taak behalve de Faker, die probeert niet op te vallen. Ontdek wie van je vrienden het beste liegt! Kies tussen een modus voor dezelfde kamer of remote play, wat afhangt van je opzet. Het prikkelende tekenspelletje voor verschrikkelijke kunstenaars, Dirty Drawful. In Dirty Drawful krijgen spelers de wildste aanwijzingen en ze moeten hun best doen om deze te tekenen. Daarna probeert iedereen om de beurt de echte aanwijzing te achterhalen voordat de waarheid wordt onthuld. Het niet zo serieuze en oh zo sexy presentatiespel, Let Me Finish. In Let Me Finish moeten spelers een antwoord geven op vragen zoals 'Waar is de kont van de brievenbus?' of 'Hoe raakt deze avocado opgewonden?' Kies tussen de Snelle modus of de Discussiemodus om je spel te personaliseren. Speel met je telefoon of tablet: je hebt geen speciale controller nodig. The Jackbox Naughty and Nice Bundle ondersteunt 2 tot 10 spelers en tot 10.000 toeschouwers die het resultaat kunnen beïnvloeden of 'bonuslikes' kunnen geven. The Jackbox Naughty and Nice Bundle is hier om zowel de duivel als de engel op je schouder te bekoren! Naar wie luister je eerst?