Ervaar twee meeslepende psychologische reizen in één boeiend pakket. Ontsnap aan een geestdodende baan in de eerstepersoons horror-ervaring The Green Light, waarin een mysterieuze radiostem je naar een verre vuurtoren lokt. Doorkruis vervolgens retro-doolhoven in A Dream About Parking Lots en gebruik je autosleutels om je auto te zoeken terwijl je thema's als creatieve blokkades en existentiële angst verkent. Ontrafel diep persoonlijke verhalen over je verloren voelen, vrijheid en de donkerste hoeken van de menselijke geest.