The Foundation Boost
Het DLC-pakket bevat 2 speciale hulpmiddelkaarten die je kunt inwisselen voor een kleine boost om Harkyn op weg te helpen: ● Eigenschapspuntenkaart Speel deze kaart om 2 extra eigenschapspunten te krijgen. ● Toverdrankkaart Speel deze kaart om 1 extra gezondheidsdrank te krijgen. De hulpmiddelkaarten worden toegevoegd aan de inventaris van elk van je personages / opgeslagen spellen, zodra de DLC is geïnstalleerd. Door een hulpmiddelkaart te gebruiken, krijg je het desbetreffende hulpmiddel en wordt de kaart vernietigd.