The Final Station Collector's Edition
De wereld is aan zijn einde gekomen. Maar het is niet het einde voor jou... nog niet tenminste. Nu je duizenden tonnen aan locomotief tot je beschikking hebt, klaar om je zo ver over het spoor te brengen als je brandstof hebt, heb je een sterk voordeel ten opzichte van de geïnfecteerde horden. Dit is het eindstation. De werkelijke vraag is of je de overlevenden zult helpen op hun bestemmingen te komen.... of dat je ze laat sterven en hun lijken plundert. Soms kunnen mensen meer moeilijkheden veroorzaken dan ze waard zijn. + Terwijl de trein naar het eindstation bolt, maak je een reis doorheen de stervende wereld op zoek naar de allerlaatste schuilplaats. Je zult nieuwe locaties ontdekken, bekende plaatsen passeren, nieuwe en gevaarlijke vijanden ontmoeten, en meer aanwijzingen vinden over de mysterieuze Bezoeken.