The Executioner
Ervaar aan den lijve de kracht van The Keeper in The Evil Within: The Executioner. In deze derde en laatste add-on voor The Evil Within sta je in een reeks gevechtarena's, bekeken vanuit het eerstepersoons perspectief van The Keeper. Aanvankelijk ben je alleen maar bewapend met de hamer van The Keeper. Vecht tegen allerlei iconische slechteriken om nieuwe wapens en upgrades te verdienen. The Executioner speelt zich af in het herenhuis op het landgoed Victoriano. Strijd in eerstepersoons man-tegen-man gevechten en probeer erachter te komen waarom een man gedwongen werd The Keeper te worden.