The Escapists 2 - The Glorious Regime
Beef voor het glorieuze regime! Ondanks de torenhoge muren, elektrische hekken en het feit dat je niet weg kunt, zou je dankbaar moeten zijn voor je tijd hier. De glorieuze leider hoort en ziet alles. Iedere dag moet je het appel bijwonen in de schaduw van zijn enorme monument! Ervaar de spanning van een uitbraak uit deze geheime locatie diep in de jungle. Je hebt vastberadenheid en gedrevenheid nodig om de blindelings trouwe bewakers, voortdurende surveillance en de illustere leider zelf te ontwijken op je pad naar de vrijheid. En vergeet niet de glorieuze leider aan te prijzen!