Bethesda SoftworksRollenspellen
Beleef de post-nucleaire en epische fantasy-meesterwerken van Bethesda Game Studios. De winnaars van meer dan 250 Game of the Year-titels, samen in één bundel voor een zacht prijsje. The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition The Elder Scrolls V: Skyrim viert 10 jaar avonturen in adembenemende details. De Anniversary Edition bevat ruim een decennium aan content: de veelgeprezen basisgame en de 3 officiële uitbreidingen, plus Creation Club-content. Fallout 4: Anniversary Edition Al tien jaar lang staat Fallout 4 bekend als een van de meest gevierde open-wereld-RPG's aller tijden. En nu brengt Fallout 4: Anniversary Edition het complete post-nucleaire epos samen in één allesomvattende bundel. Deze editie, winnaar van meer dan 200 'Best of'-prijzen waaronder DICE en BAFTA Game of the Year, bevat de veelgeprezen basisgame, alle 6 officiële uitbreidingen plus ruim 150 Creation Club-voorwerpen, waaronder wapens, pantsers, gebouwenpakketten en meer, waarmee je jouw reis door de Commonwealth nog verder verrijkt. Vier een decennium aan avontuur, overleving en keuzevrijheid in een wereld die voor altijd veranderd is. De woestenij ligt klaar om opnieuw door jou ontdekt te worden.