The Elder Armor Skin
Deze goud-paarse uitdossing is alleen weggelegd voor de hoogste kringen van de Circle. De Elder-skinset is een herinnering aan het militaire verleden van Nara. Je kunt dit cosmetische pack toepassen op Forsaken en drie startwapens: de Gatling-gun, de raketwerper en het laserkanon.