The Crew
Download de demo nu om The Crew 2 uur te kunnen spelen! The Crew is een revolutionaire actie-race MMO die spelers online samenbrengt zoals nooit tevoren. The Crew neemt jou en je vrienden mee op een roekeloze rit door de gigantische open wereld van de Verenigde Staten met eindeloze uitdagingen. Het is de next-gen game gemaakt voor de nieuwe geconnecteerde generatie en een compleet nieuwe game in het racing-genre. Aanvullende systeemeisen: minimale breedbandinternetverbinding van 512 Kbps voor toegang tot alle functies.