Breid je Motorfest-ervaring uit met maximaal 21 voertuigen om aan je verzameling toe te voegen! De Year 3 Pass bevat: - 20 nieuwe voertuigen in totaal via maandelijkse batches, inclusief 2 exclusieve voertuigen op dag 1: de Ferrari 12Cilindri (2025) en de Zenvo Aurora Agil (2026). - 1 bonusvoertuig exclusief voor eigenaren van de Year 1 Pass of de Year 2 Pass: de majestueuze Cadillac Ciel Concept. Bereid je voor op de meest gevarieerde selectie voertuigen die je ooit hebt gezien in een Year Pass: hypercars, racelegenden en op afstand bestuurbare auto's. Er is iets voor iedereen in de Year 3 Pass!