NIEUW: Ontgrendel 1 extra voertuig (Cadillac Ciel Concept) in de Year 3 Pass (afzonderlijk te koop) als je de Year 1 of Year 2 Pass haalt! Upgrade je garage met The Crew Motorfest Year 1 Pass: - Voeg 25 nieuwe voertuigen toe aan je verzameling, inclusief 2 exclusieve auto's: de Chevrolet Chevelle SS uit 1970 en de Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody uit 2023. - Krijg direct toegang tot bepaalde Playlists van Seizoen 1, 2 en 3 van The Crew Motorfest.