Breid je avontuur in The Crew Motorfest uit met nieuwe PvE-gameplay en de verzameling Chase Squad-voertuigen. Leer de fijne kneepjes van achtervolgen en uitschakelen om je strepen te verdienen! Dit pack bevat de Chase Squad Playlist, eerder alleen inbegrepen bij de Year 2 Pass: - Jaag op je doelwitten in een nieuwe Playlist met nieuwe spannende missies en open wereld-uitdagingen. Stop ze allemaal en ontgrendel tot 7 exclusieve Chase Squad-voertuigen: 6 auto's en 1 helikopter met unieke aanpassingen. Flitsende lichten, onderbodyverlichting, fluorescerende verf: krijg de tools om je bij de beschermers van Motorfest te voegen.