The Coma: Recut
Keer terug naar de donkere gangen van Sehwa High in deze remaster van de Koreaanse horrorklassieker. Jij bent Youngho, een ongelukkige Koreaanse leerling die zit opgesloten in de angstaanjagende gangen van zijn middelbare school. Hij wordt 's nachts op school wakker nadat hij in slaap is gevallen tijdens zijn eindexamen. Maar er is één probleem... hij is niet alleen. Hij wordt genadeloos achtervolgd door een psychotische moordenaar en zal al zijn moed bij elkaar moeten schrapen om het mysterie achter zijn situatie op te lossen en te ontsnappen. Verberg jezelf: Hou je schuil in de duisternis of verstop jezelf in een kast om de moordenaar te ontwijken Overleef: Gebruik je zaklamp om nuttige voorwerpen te vinden. Maar pas op, dit kan ongewenste aandacht aantrekken Mysterie: Ontdek notities en aanwijzingen om de duistere geschiedenis van de studenten en leraren van Sehwa High te onthullen Dood: Wees op je hoede voor de verschrikkingen die in het donker op de loer liggen, voordat je ligt dood te bloeden in een of ander vergeten klaslokaal... Kun jij lang genoeg overleven om het gruwelijke mysterie achter Sehwa High te onthullen?