The Coin Game
The Coin Game is een arcadeavontuur waar het plezier van afspat! Reis af naar een eiland waarop het wemelt van de spellen, maffe robots en activiteiten. Verken realistische speelhallen vol kasten die zijn geïnspireerd door moderne favorieten en verzilver je tickets voor mooie prijzen. Breng een bezoekje aan Larry's Arcade om te jammen met de animatronics Teddy and the Ticket Eaters of ga karten, lasergamen of ruimtegames spelen in UFO Arcade. Laat het winkelcentrum in jaren 90-stijl ook zeker niet links liggen, want daar vind je een foodcourt, winkels en zelfs een bios waarin je je eigen films kunt kijken. Pas wel op voor de minions. Zij zijn idolaat van Teddy en kunnen je uitdagen voor een potje lasergamen! Snak je naar nog meer avontuur? Neem dan een frisse duik in Lenny's WaterPark. Of waan je een heuse piraat bij One Eyed Billie’s, waar je kunt racen met radiografisch bestuurbare bootjes en laten zien dat je niet voor één gat bent te vangen in minigolf. Als klap op de vuurpijl is er een rondreizende kermis met meer dan 20 klassieke spellen, attracties en nieuwe prijzen. Zoek je een uitdaging? In het speltype Survivor begin je met niet al te veel geld op zak. Kijk op je smartwatch en hou je gezondheid en energie op peil door eten te scoren op het eiland. Voor het gezonde spul moet je bij Jerry zijn, maar dat gaat je wel geld kosten, terwijl je ook junkfood kunt kopen voor een prikkie! Ben je door je geld heen? Graai in vuilnisbakken of spring op je fiets en bezorg kranten op het eiland om wat bij te verdienen. Of verkoop wat prijzen in het pandjeshuis. En anders moet je oom Phil heel lief aankijken voor een extra zakcentje! Wil je alleen maar wat chillen? Ga dan naar het speltype Birthday en leef je beste leven met oneindig diepe zakken dankzij oom Phil. Speel zoals jij dat wilt en geniet met volle teugen in de speelhal! Vul je buikje met frisdrank en kaasknabbels en laat je vette vingerafdrukken achter op meer dan 50 verschillende spellen en apparaten. Er zijn verschillende manieren om over het eiland te reizen. Pak de bus, maak een ritje in je golfkarretje, spring op je fiets of kruip achter het stuur van mama's busje. Of misschien neem je liever de benenwagen om alle calorieën van het fastfood in het winkelcentrum eraf te lopen. Maar kijk uit! Er is veel verkeer op de weg en het stikt van de toeristen, dus probeer de wegen te vermijden. Klaar voor het ultieme uitje naar de speelhal? Kenmerken: Meer dan 50 moderne arcadekasten. 2 speltypen: Survivor en het relaxte Birthday. Een open wereld die bruist van de activiteiten. Verschillende manieren om je over het eiland te verplaatsen.