The BunnyLord Pro Hater Pack
Het Roll7 BunnyLord Pro Hater Pack stunt zich naar de Xbox Store en knalt je overhoop! Twee geweldige games van Roll7 in een unieke bundel! Olli Olli2: XL Edition is de definitieve editie van het veelgeprezen skateboardspel. Het introduceert de gloednieuwe modus Free-Skate: grotere, relaxtere levels om de kneepjes te leren en de lastigste trucs onder de knie te krijgen, of gewoon op je gemakje te skateboarden zoals nog niet eerder mogelijk was. Het vervolg heeft splinternieuwe ramps en fantastische heuvels voor geweldige sprongen en levels met meerdere routes. Daarnaast is het combosysteem uitgebreid, zodat je meer controle hebt dan ooit. Speel met vrienden in 'Combo-Rush', een lokale multiplayermodus voor 2-4 spelers. Race door 100 verschillende levels en bereik de top van het klassement met de beste combo's! Doe mee aan de verkiezingscampagne in NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION, het grappige, pixelachtige politieke opus van Roll7 in 2.25D. Schiet, glijd en moord je een weg door 28 levels vol geweldige Britse actie en humor en zorg dat de hele wereld op BunnyLord stemt. Gebruik redelijk geweld op een onredelijke manier in een dynamische combinatie van schietend rennen en vanuit dekking afknallen. Met het intuïtieve, snelle dekkingssysteem kun je naar dekkingsplaatsen glijden, rollen en duiken zodat je vijandelijk vuur ontwijkt voordat je terugslaat met tackles, executies en honderden kogels. Kies tussen 9 helden, ieder met een eigen speelstijl en manieren om criminelen af te maken. Schiet het tuig van de stad door deuren met het geweer van Cletus, hak ze in tweeën met Kimmy's katanasprint of sla de misdaad simpelweg de lelijke kop in met Ronalds hamer. NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION introduceert de campagne “ME, MYSELF & BUNNYLORD”, waarin je in de huid kruipt van de BunnyLord! Gebruik redelijk geweld op een onredelijke manier om zijn ongelukjes in het ruimte-tijdcontinuüm goed te maken en het evenwicht in het universum weer te herstellen. Dit nieuwe avontuur bevat 3 gloednieuwe missies met nieuwe schurken, instellingen en uitdagingen.