The Bunker
Als de laatst overgebleven overlevende in een nucleaire bunker, is John's dagelijkse routine het enige dat hem bij zinnen houdt. Maar wanneer er een alarm afgaat, begint zijn geest aan zelfvernietiging. Graven in lang vergeten gebieden, verdrongen jeugdherinneringen oproepen en de duistere geheimen van De Bunker ontgrendelen. De Bunker is een volledige live-action-ervaring, gefilmd op locatie in een ontmantelde nucleaire overheids-bunker met een plot gemaakt door schrijvers achter The Witcher, SOMA en Broken Sword. In de hoofdrollen een ongelooflijke cast waaronder Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) en Grahame Fox (Game of Thrones).