The Assignment
Ervaar survival horror op een totaal nieuwe manier met The Evil Within: The Assignment. Dit is het eerste van twee delen waarin je detective Juli Kidman bent, de geheimzinnige partner van Sebastian Castellanos. In dit zich gelijktijdig afspelende verhaal wordt ingegaan op de vragen over waar zij tijdens The Evil Within was. Op haar avontuur komt ze verontrustende nieuwe vijanden tegen, ontdekt ze nieuwe geheimen en loopt ze tegen nieuwe verschrikkingen op. The Assignment geeft fans van The Evil Within de kans om te ontdekken wat Kidman nu eigenlijk motiveert en wat haar vreemde connectie met Mobius is, de schimmige groep waarvan vermoedt wordt dat hij achter de gruwelijke gebeurtenissen in The Evil Within zit.