The Ascent
The Ascent, een singleplayer en coöp actie-shooter-RPG, speelt zich af op Veles, een overvolle cyberpunkwereld. Welkom in The Ascent Group-arcologie, een bedrijfsmatig gerunde metropool die tot hoog in de lucht reikt en bevolkt wordt door wezens uit het hele melkwegstelsel. Je bent een arbeider, tot slaaf gemaakt door het bedrijf dat jou en iedereen in je district bezit. Op een dag kom je in een wervelstorm van rampzalige gebeurtenissen terecht. The Ascent Group sluit om onbekende redenen en jouw district wordt in zijn bestaan bedreigd. Jij moet de wapens oppakken en op een nieuwe missie gaan om erachter te komen hoe dit allemaal begonnen is.