Tez Eagle pakket
Eagle Industrie ontwierp de Tez Eagle als vervanging voor het huidige model Eagle R. Agressie krijgt een nieuwe betekenis met zijn zware pantser en lage zwaartepunt. Dit beest geeft al je tegenstanders de schrik van hun leven! Geleverd met tien kleuropties: hou het bij klassiek bloedrood of ga voor gouden bling of camouflagemotief in de stad. Welke kleur je ook kiest: dit is een knap staaltje gevechtsauto.